Halaman

Isnin, 18 April 2011

Luahan Hati 1 : Kenape ek....?


‎[artikel general, tak target sape-sape secara direct, kalau terasa, baguslah, sekurang-kurangnya anda sedar]


Kadang-kadang, yang mengata ni, tak sedar perangai mcm tu gak. Duk mengata orang lain, sendiri mcm tu gak.

Si A ni duk mengata cakap si B ni prasangka buruk kat orang lain (masalahnya takde kaitan dgn si A langsung, sajeje dia nak menyibuk, busy body, maklumlah, kaki ngumpat, kaki kumpul dosa berjemaah tak gitu), duk perasan. Sedangkan aku pernah kena menda camtu dari si A gak. Aku duk cakap mender elok-elok jek pasal dier, tapi dier perasan, prasangka buruk kat aku, cakap aku mengata dia. Tak pasal-pasal aku jadi watak jahat, wth... Member-member lain pun pernah kena gak dgn dia. Dia perasan orang lain jahat, tapi dia tak perasan dia sendiri sebenarnya bodoh bangang.

Busy

+

Figure 4 : Body

=
Busy body?


Bukan skali kena, pernah kena gak seblum tu, aduss.... Niat kitorang baik dowh, tak pepasal jadi tak baik sbb hang sendiri...

Cukup-cukup laa perasan diri tu da baik...

At least si B minta maaf, ko bila nak minta maaf? Masih duk berlagak baik giler. Tahniah!!

Wat baik tapi disangka jahat... sabo jek laa, nasib baik aku ni laki. Malas nak pk negatif banyak sgt, duk sensitif sini sana, gedik giler dowh, buang masa aku jek...

Jahatnya kamu - Stacy dan Akim


[/artikel general, tak target sape-sape secara direct, kalau terasa, baguslah, sekurang-kurangnya anda sedar]

Tiada ulasan:

Catat Ulasan