Halaman

Isnin, 18 April 2011

Luahan Hati 2 : Kawan Baik?

Figure 5 : Tikam dari belakang (game Team Fortress 2 huhu)


‎[artikel general, tak target sape-sape secara direct, kalau terasa, baguslah, sekurang-kurangnya anda sedar]



Kawan yang baik bukannya seseorang yang boleh menerima kelemahan anda, sebaliknya seseorang yang boleh menerima anda apabila anda memberitahu kelemahannya terhadapnya.

Bukannyer jenis biler cakap jujur jek "Wtf weh... kurang hajar dowh ko nih... aku maner buat camtu dowh... suda aaa, aku ingatkan ko ni kawan aku..."

Tapi jenis "Owh... huhu sori², aku x baper sedar dowh... Thanks sbb inform aku, kalau tak sampai mati aku jadi orang tak sedar diri. Cermin jek besar kat umah, tp tak pernah-pernah nampak diri sendiri"


[/artikel general, tak target sape-sape secara direct, kalau terasa, baguslah, sekurang-kurangnya anda sedar]

Tiada ulasan:

Catat Ulasan