Halaman

Isnin, 18 April 2011

Abang Spek

Woh, akhirnyer berblogging jugak aku nih.
Akibat desakan member baikku, Shrek, aku test2 buat blog.


Figure 2 : Dari kiri Aku tanpa spek, Shrek kawanku, dan Johari halim


Aku sumbat namer abang spek ni sebab, tu panggilan dari sepupu aku yg comel². Dier slalu panggil aku camtuh, sampai dier tak tahu dah hape namer aku... sedeh.

Aku memuler sumbat jek luahan hati kat fesbuk, tapi byk sgt. Tujuan guner fesbuk pun nak bg sesetgh member sedar jek... huhu

Luahan hati pertama kat fesbuk, Shrek komen suruh wat blog, aku cakap:

"Dalam pertimbangan"

Luahan hati kedua, tarak hape2 sgt.
Tapi luahan hati ketiga, Shrek ym (yahoo messenger) suruh aku wat blog terus jek. Ni petikan kata-kata di ym kami:


Figure 3 : Giler ah teruja muka icon nih, cam tak senonoh jek


Shrek: series sheet
Shrek: baik ko buat blog
Shrek: kompem hit naik
Abgspek: ahaha
Abgspek: nape lak blog ek?
Shrek: sbb luahan perasan tak sesuai kat facebook
Shrek: tp kalo kat blog
Abgspek: ahahahaah
Shrek: mantop
Abgspek: tp blog tale tuju kat sesaper dowh
Shrek: haha
Shrek: tp tu la
Shrek: visitor suka blog2 radikal
Abgspek: tujuan aku nak sampaikan kat orang-orang yang tak sedar diri
Abgspek: huhu
Abgspek: tak tawu laa, maybe ko kenal, maybe tak
Abgspek: hahaha
Shrek: haha
Shrek: takpe
Shrek: biar org tu yg kenal diri sendiri
Abgspek: ahaha bagus
Abgspek: aku tak sangka jek, perangai dier mcm tu
Abgspek: huhu
Abgspek: harap-harap, dia terasa pedas cili tu
Abgspek: herm herm blog ek
Abgspek: cane nak promote?
Abgspek: hehe
Shrek: mcm2 cara bleh promote
Abgspek: biler aku wat blog, xde idea nak tulis hape
Abgspek: biler tarak blog, macam-macam idea ader
Shrek: haha
Shrek: kwn abg aku
Shrek: benti keje
Shrek: jadi blogger
Abgspek: hahaha hebat
Shrek: apa maknanya
Abgspek: aku xde content best2
Abgspek: xde gambar lawa2
Shrek: tayah gamba lawa2
Abgspek: xde mender baru nak tunjuk
Shrek: haha
Shrek: buat berita politik
Shrek: artis
Shrek: kompem hit naik
Abgspek: ahaha
Abgspek: aku x tawu hape pasal artis
Abgspek: x tawu hape pasal politik jua...
Abgspek: huhu wtf luahan hati camtu pun bole wat hit naik???
Shrek: aah
Shrek: aku tatau nape
Shrek: tp kebanyakkan blog yg pasal luahan hati
Shrek: hit tinggi
Abgspek: hahaha"

So tanpa segan silunya, aku mula wat blog, bukan sbb duit (tapi kalau rezeki, aku kutip jek), tapi atas dasar kesedaran jiwa sanubari.

*artikel ini ditulis dengan gangguan dari kucing yang sedang tido atas kibod*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan