Halaman

Isnin, 18 April 2011

Luahan Hati 3 : Aku tak sangka...

Figure 6 : Sad cat is sad...


‎[artikel general, tak target sape-sape secara direct, kalau terasa, baguslah, sekurang-kurangnya anda sedar]



Aku tak sangka...

Dulu biler ko bermasalah, kitorang temankan ko, dengar citer ko ngan ex ko...

Dulu biler sumer stress, kitorang ajak ko kluar makan, ko marah² kitorang, halau kitorang... So 2nd time kitorang tak ajak laa, takut ko marah kitorang ganggu ko lagi. Pastuh ko lak duk stress, duk pk kitorang pulaukan ko, sedangkan kitorang tanak ganggu ko jek..

Biler ko happy, share citer ngan aku, aku tumpang happy gak. Aku share citer ngan dier, tapi ko "assume" aku kutuk ko, perli ko, sedangkan aku siap suruh dier contohi ko lagi... dia siap happy gak biler dgr berita tu sebenarnya...

Dier tumpang heppi...

Tapi sekarang...
ko kutuk dia,
ko perli dia,
ko hina dia dgn kawan-kawan baru ko,
sedangkan dulu ko lagi teruk dari dier... ko lagi sampah dari dier, tapi kitorang support ko, kitorang bekap ko...

Ko dah lupa ker camne cara ko hidup dulu? Camne susahnya ko, seblum ko senang lenang sekrang ni? Sebelum ko bahagia?

Aku tak sangka ko macam ni...

Aku kecewa sangat-sangat...

Aku taknak cakap baik pasal ko dah...

Aku rindu kamu yang dulu...

Janganlah pandang rendah orang lain...

Ko sama jek macam mereka-mereka yang ko benci dulu...

Sama!

Aku dah penat jumper manusia macam ni...

Penat...

-petikan diambil dari nukilan hati seorang rakan-


[/artikel general, tak target sape-sape secara direct, kalau terasa, baguslah, sekurang-kurangnya anda sedar]

Tiada ulasan:

Catat Ulasan